VALBO:D

Idah va man i valbo med The Gang:D JAg köpte såklart min Hello Kitty sak fett najsa glasögon:P Mat Vaxxx,, Sen så kom Svea Åh Julia:O Eller vi typ hitta dom ( vi = jag + Henke + Robin) Så sprang vi runt i Valbo va på lite affäre ( intersport,, HM och sånt skit:)) Först va bara jah henke och robin till toysuruse såklart:P Sen vare dom andra butikerna med The Gang... Också var vi på Ikea busshållsplatsen med:O

 Sen stack alla hem också träffas på vi på hallen sen då:) Looka Henkes/Robins tränning:) Sen stack man hem och satt sej vid datorn:)

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag kan fixa din blogg :D <3

2009-11-15 @ 00:22:48
URL: http://todayistolate.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0